Tayini çıkan hakim ve savcılar için veda yemeği
Tuna işleyen

Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde, Hâkimler ve Savcılar Kurulu (HSK) Adli Yargı 2026 Yılı Ana Kararnamesi ile tayini çıkan hâkim ve cumhuriyet savcıları için veda yemeği programı düzenlendi.
Levent Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen programa Tavşanlı Kaymakamı Ömer Faruk Özdemir, Cumhuriyet Başsavcısı Hami Can, Tavşanlı Ağır Ceza Mahkemesi ve Adalet Komisyonu Başkanı Osman Turan ile tayinleri çıkan yargı mensupları iştirak etti. Programda bir konuşma yapan Kaymakam Ömer Faruk Özdemir, ilçeye sundukları değerli hizmetlerden dolayı hâkim ve cumhuriyet savcılarına teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Gecenin sonunda, Tavşanlı’da görev yaptıkları süre boyunca gösterdikleri özverili çalışmaların anısına tayini çıkan hâkim ve savcılara plaket ile hediyeler takdim edildi. Veda programı, protokol üyeleri ve yargı mensuplarının birlikte çektirdiği hatıra fotoğrafı ile sona erdi.





